Apmokėjimas / Pristatymas / Grąžinimas

Apmokėjimas

Pristatymas

Prekės ir dovanos paruošiamos ir išsiunčiamos iš kart po apmokėjimo per 1-3 d.d

SVARBU: jei prie prekės yra nurodytas kitas pristatymo terminas, tuomet reikia vadovautis terminu nurodytu prie konkrečios prekės.

Pristatymo terminas nuo išsiuntimo dienos priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo (Omniva, LP express, Lietuvos paštas, DPD (paprastai užtrunka 1-2 d.d., ilgesni pristatymo terminai šventiniais laikotarpiais)

P.M studio yra taikomi saugūs apmokėjimo būdai, galite pasirinkti Jums patogiausią:

Stripe (apmokant debetine arba kreditine kortele)

Paysera ( kur būsite nukreipti bankiniam atsiskaitymui)

Bankinis pavedimas- susisiekite nurodytais kontaktais labas@pmstudio.lt ir jums bus išrašyta sąskaita ir pateikti rekvizitai apmokėjimui.

Grąžinimai

Visas grąžintinas prekes pagal LR grąžinamų prekių sąrašą, galite grąžinti per 14 dienų nuo jų gavimo dienos, jei:

  • Prekė yra nenaudota ir nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos

  • Prekės privalo būti grąžinamos pilnos komplektacijos ir originaliu įpakavimu

Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:

kreipkitės elektroniniu laišku labas@pmstudio.lt ir laisva forma informuokite kad norite grąžinti prekę. Nurodykite užsakymo numerį ir /arba Vardą Pavardę. Grąžinkite prekę Jums patogiu būdu:

  • paštomatu Omniva (P.M studio, tel: +370 61252653, PC Mega, Islandijos pl. 32 Kaunas)

  • paštomatu LP express (P.M studio, tel: +370 61252653, PC Mega, Islandijos pl. 32 Kaunas)

  • DPD paštomatu ( P.M studio, tel: +370 61252653, PC Mega, Islandijos pl. 32 Kaunas)

  • arba kitu Jums patogiu būdu , kurį nurodysite atsiųsdami informaciją apie grąžinamą prekę el. paštu: labas@pmstudio.lt

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

  • dovanų kuponas

  • prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą / personalizuotus užrašus

  • kitais atvejais, kai prekė patenka į negrąžinamų prekių sąrašą pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. Negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti : www.vvtat.lt

  • prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės

Grąžinant kokybišką prekę, išlaidos už grąžinimą nėra padengiamos. Keičiant prekes, mokestis už grąžinimą nėra kompensuojamas, tačiau pakeista prekė išsiunčiama nemokamai.

Brokuotų, su defektais prekių grąžinimai:

Jei grąžinama prekė yra brokuota, turi defektus, yra padengiamos visos su grąžinimu susijusios išlaidos.

Prekė gali būti pakeičiama analogiška preke arba pagal susitarimą vertę atitinkančia kita preke.

Mes galime atsisakyti priimti prekę jei ji akivaizdžiai sugadinta dėl pirkėjo kaltės. Tokiu atvejui ginčai gali būti sprendžiami kreipiantis į VVTAT ( Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą).

Pinigų grąžinimai:

Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 1-3 d.d nuo prekių grąžinimo dienos

Papildoma informacija

Jei kyla klausimų apie prekių apmokėjimą, pristatymą, grąžinimą, norite pasikonsultuoti ar pateikti savo informaciją, kuri turi būti nurodyta dovanoje - susisiekite nurodytai kontaktais:

labas@pmstudio.lt (atsakymą pateikiame per 24 h)